E-mail niet als system owner ingesteld
07 juni 2021 23:10
Laatst bewerkt op 14 september 2025 21:28
Leestijd 1 min
Deel dit artikel:
Als u de melding krijgt dat 'het e-mailadres dat in ons systeem bekend is ([mail adres]) niet als ’system owner’ is ingesteld bij SMA', dan is in Sunny Portal de 'owner flag' niet ingesteld bij hetzelfde e-mail adres als die bij Zonnefabriek bekend is. U kunt dit eventueel oplossen door in Sunny Portal in te loggen, naar 'configuratie' te gaan en dan naar de 'gebruikers'. Hier kunt u aanpassen bij welk e-mail adres het vakje 'System Owner' is aangevinkt. Als u zorgt dat dit hetzelfde e-mail is als die bij Zonnefabriek bekend is, dan kunt u het weer proberen.
Kies een categorie
- Ik heb nog geen zonnepanelen
- Ik heb al zonnepanelen
Zoek uw vraag
Vul een steekwoord in om veelgestelde vragen te doorzoeken
Begrippenlijst
Klik hier voor een overzicht van alle gebruikte termen, met van elke term een korte uitleg.
Begrippenlijst