Onbekende fout in de opbrengst van de Mijn Zonnefabriek app

Onbekende fout

Onbekende fout in de opbrengst van de Mijn Zonnefabriek app

Onbekende fout

Als u de melding 'onbekende fout' krijgt, dan is er waarschijnlijk iets verkeerd ingevuld in één van de 'back-end' systemen. Achter de melding ziet u tussen haakjes een tekst in het Engels staan, bijvoorbeeld:

(Access Forbidden)

(Auth failed)

(Not enough user data to connect)

Stuur a.u.b. een mailtje naar service@zonnefabriek.nl en vermeld hierbij uw naam, uw woonplaats en het liefst ook uw klantnummer. Vermeld ook welke tekst u tussen haakjes achter de melding 'onbekende fout' ziet staan. Wij zullen dan de gegevens in de systemen controleren en u op de hoogte houden zodra het is opgelost.

Deskundig advies

De antwoorden op de bovenstaande vragen geven veel informatie over zonnepanelen, maar voor een volledig, deskundig advies over zonnepanelen raden wij altijd een persoonlijk adviesgesprek aan.

Advies aanvragen