- Home
- Veelgestelde vragen
- Ik heb al zonnepanelen
- Mijn Zonnefabriek app
- Onbekende fout in de opbrengst van de Mijn Zonnefabriek app
Onbekende fout in de opbrengst van de Mijn Zonnefabriek app
Onbekende fout
Als u de melding 'onbekende fout' krijgt, dan is er waarschijnlijk iets verkeerd ingevuld in één van de 'back-end' systemen. Achter de melding ziet u tussen haakjes een tekst in het Engels staan, bijvoorbeeld:
(Access Forbidden)
(Auth failed)
(Not enough user data to connect)
Stuur a.u.b. een mailtje naar service@zonnefabriek.nl en vermeld hierbij uw naam, uw woonplaats en het liefst ook uw klantnummer. Vermeld ook welke tekst u tussen haakjes achter de melding 'onbekende fout' ziet staan. Wij zullen dan de gegevens in de systemen controleren en u op de hoogte houden zodra het is opgelost.
Overige vragen in deze categorie
- Alles over de 'Mijn Zonnefabriek' app
- De Mijn Zonnefabriek app op uw smartphone installeren
- Welke stappen moet ik zetten bij de eerste log-in in de nieuwe Mijn Zonnefabriek app?
- Toestemming voor het ophalen van data controleren of intrekken
- Geen opbrengst data in de Mijn Zonnefabriek app
- Hoe draag ik vrienden en bekenden aan in de Mijn Zonnefabriek app?
- Toestemming geweigerd Mijn Zonnefabriek app
- E-mail niet als system owner ingesteld
De antwoorden op de bovenstaande vragen geven veel informatie over zonnepanelen, maar voor een volledig, deskundig advies over zonnepanelen raden wij altijd een persoonlijk adviesgesprek aan.
Advies aanvragen