Ik wil advies
Storing melden

Geen opbrengst data in de Mijn Zonnefabriek app

Oorzaken en oplossingen voor ontbrekende opbrengstgegevens in de Mijn Zonnefabriek app

Geen opbrengst data in de Mijn Zonnefabriek app

Geen opbrengst data in de Mijn Zonnefabriek app

Als u geen opbrengst ziet op de 'opbrengst' pagina van de Mijn Zonnefabriek app dan kan dat meerdere oorzaken hebben. De melding in het scherm geeft aan wat er aan de hand is. Het kan ook vaak liggen aan een internet probleem bij u thuis: kijk in dat geval op de FAQ pagina met tips over problemen met de monitoring.

Hieronder een overzicht van de verschillende meldingen met de vervolgstappen. Klik op de links om te zien wat u kunt doen om het probleem op te lossen.

zonnefabriek app

 

Om uw gegevens op te halen heeft De Zonnefabriek uw toestemming nodig. Wij hebben een mail gestuurd naar [mail-adres] waarmee u uw toestemming kunt verlenen 

zonnefabriek app

 

zonnefabriek app

 

zonnefabriek app

 

Deskundig advies

De antwoorden op de bovenstaande vragen geven veel informatie over zonnepanelen, maar voor een volledig, deskundig advies over zonnepanelen raden wij altijd een persoonlijk adviesgesprek aan.

Advies aanvragen