- Home
- Veelgestelde vragen
- Ik heb al zonnepanelen
- Mijn Zonnefabriek app
- Geen opbrengst data in de Mijn Zonnefabriek app
Geen opbrengst data in de Mijn Zonnefabriek app
Geen opbrengst data in de Mijn Zonnefabriek app
Als u geen opbrengst ziet op de 'opbrengst' pagina van de Mijn Zonnefabriek app dan kan dat meerdere oorzaken hebben. De melding in het scherm geeft aan wat er aan de hand is. Het kan ook vaak liggen aan een internet probleem bij u thuis: kijk in dat geval op de FAQ pagina met tips over problemen met de monitoring.
Hieronder een overzicht van de verschillende meldingen met de vervolgstappen. Klik op de links om te zien wat u kunt doen om het probleem op te lossen.
| |
| |
| |
(Auth failed) (Access forbidden) (Not enough user data to connect) |
Overige vragen in deze categorie
- Alles over de 'Mijn Zonnefabriek' app
- De Mijn Zonnefabriek app op uw smartphone installeren
- Welke stappen moet ik zetten bij de eerste log-in in de nieuwe Mijn Zonnefabriek app?
- Toestemming voor het ophalen van data controleren of intrekken
- Hoe draag ik vrienden en bekenden aan in de Mijn Zonnefabriek app?
- Onbekende fout in de opbrengst van de Mijn Zonnefabriek app
- Toestemming geweigerd Mijn Zonnefabriek app
- E-mail niet als system owner ingesteld
Deskundig advies
De antwoorden op de bovenstaande vragen geven veel informatie over zonnepanelen, maar voor een volledig, deskundig advies over zonnepanelen raden wij altijd een persoonlijk adviesgesprek aan.
Advies aanvragen