E-mail niet als system owner ingesteld

E-mail niet als system owner ingesteld

E-mail niet als system owner ingesteld

E-mail niet als system owner ingesteld

Als u de melding krijgt dat 'het e-mailadres dat in ons systeem bekend is ([mail adres]) niet als ’system owner’ is ingesteld bij SMA', dan is in Sunny Portal de 'owner flag' niet ingesteld bij hetzelfde e-mail adres als die bij Zonnefabriek bekend is. U kunt dit eventueel oplossen door in Sunny Portal in te loggen, naar 'configuratie' te gaan en dan naar de 'gebruikers'. Hier kunt u aanpassen bij welk e-mail adres het vakje 'System Owner' is aangevinkt. Als u zorgt dat dit hetzelfde e-mail is als die bij Zonnefabriek bekend is, dan kunt u het weer proberen.

Deskundig advies

De antwoorden op de bovenstaande vragen geven veel informatie over zonnepanelen, maar voor een volledig, deskundig advies over zonnepanelen raden wij altijd een persoonlijk adviesgesprek aan.

Advies aanvragen