- Home
- FAQ
- Ik heb al zonnepanelen
- Mijn Zonnefabriek app
- Hoe draag ik vrienden en bekenden aan in de Mijn Zonnefabriek app?
Hoe draag ik vrienden en bekenden aan in de Mijn Zonnefabriek app?
Hoe draag ik vrienden en bekenden aan in de Mijn Zonnefabriek app?
In de Mijn Zonnefabriek app (en op de website) kunt u nieuwe klanten aanmelden. Wanneer die persoon dan overgaat tot aanschaf van een zonnepanelen systeem bij Zonnefabriek, dan bedanken we u daarvoor met een bedrag van minimaal € 100,- per aangedragen klant! Hier leggen we uit hoe het werkt.
N.B.: Het is wel heel belangrijk dat de persoon niet zelf al contact met ons heeft gezocht! Wanneer de potentiële klant al bij ons bekend is, dan kunt u tenslotte niet claimen dat u hem of haar met ons in contact heeft gebracht!
Hoe werkt het?

Open de Mijn Zonnefabriek app op uw smartphone. Klik onderin rechts op het icoontje voor ‘vrienden’. Klik vervolgens op ‘vriend aanmelden’. U kunt hier de naam, het e-mail adres en het telefoonnummer van de persoon die u wilt aandragen, invullen.

Klik op 'Vriend aanmelden' en vul vervolgens in: naam, e-mail adres en telefoonnummer van de aangedragen klant
Wanneer de persoon al bij ons bekend is, krijgt u daarover een melding; dan kunt u helaas geen aanspraak maken op de ‘ambassadeursvergoeding’ van minimaal €100,-.
Als de persoon echter nieuw is voor Zonnefabriek, dan krijgt u de melding dat we met hem of haar contact gaan opnemen. De potentiële klant verschijnt in uw lijst van ‘aangedragen klanten’, met de melding ‘(nog) geen akkoord’.

de nieuw aangedragen klant verschijnt in uw lijst van aangedragen klanten
Gaat de klant over tot aanschaf van een systeem bij Zonnefabriek, dan wordt automatisch de status van de klant veranderd naar ‘verdiend en uitbetaald’. Het bedrag wordt overgemaakt naar het rekeningnummer dat we voor u in het systeem hebben staan.
Onderaan de lijst van klanten ziet het totale bedrag dat inmiddels aan u is uitgekeerd.

Helpt u ons om nieuwe klanten te werven, die zo ook weer kunnen bijdragen aan een schonere wereld? Dan belonen wij u met vergoeding! Alvast heel erg bedankt voor uw hulp!
Overige vragen in deze categorie
- Alles over de 'Mijn Zonnefabriek' app
- De Mijn Zonnefabriek app op uw smartphone installeren
- Welke stappen moet ik zetten bij de eerste log-in in de nieuwe Mijn Zonnefabriek app?
- Toestemming voor het ophalen van data controleren of intrekken
- Geen opbrengst data in de Mijn Zonnefabriek app
- Onbekende fout in de opbrengst van de Mijn Zonnefabriek app
- Toestemming geweigerd Mijn Zonnefabriek app
- E-mail niet als system owner ingesteld
De antwoorden op de bovenstaande vragen geven veel informatie over zonnepanelen, maar voor een volledig, deskundig advies over zonnepanelen raden wij altijd een persoonlijk adviesgesprek aan.
Advies aanvragen